Vaknade återigen i ett winter wonderland

Efter lite för många dagar med spöregn och grå himmel vaknade jag imorse till detta, och lyckades fånga några minuters solsken innan solan försvann och jag tvingades återgå till pluggandet inför mock exams. Som börjar imorgon. Hjälp.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Alla tre bilderna är tagna från exakt samma punkt, jag har bara vridit mig lite drygt 90 grader från den första till den sista. Det är det orange huset på nedersta bilden som jag bor i, ett mycket trevligt hus om jag får säga det själv. Kanske främst för att det är det hus som ligger närmast matsalen. Jag har mina prioriteringar.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

1 Response to Vaknade återigen i ett winter wonderland

  1. jane hansare says:

    Du har förstått livets väsentligheter, god mat och vackert väder!! Du är klok och kommer säkert att klara mock-examen, vad det nu är. Kram från oss i Skåne där vintergäck och snödroppar viskar om vår.

Leave a comment